Kwaliteit thuishulp Cordaan

De werkzaamheden van onze thuishulpen voldoen aan strenge kwaliteitsnormen. We controleren dat voortdurend, ook door middel van onderzoeken onder onze cliënten. Het privacyreglement zorgt ervoor dat privé-gegevens vertrouwelijk blijven. Ook zijn er strikte regels voor het omgaan met geld van cliënten en het aannemen van giften. Eventuele fouten en incidenten worden altijd geregistreerd.

Complimenten en klachten

Om ervoor te zorgen dat u tevreden bent en blijft, werken wij voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Opmerkingen, suggesties en/of complimenten over onze dienstverlening zijn van harte welkom. 

Bent u niet tevreden? Dan kunt u dit bespreken met uw thuishulp. Mocht er iets zijn waar u een klacht over wilt indienen, dan vragen wij u deze aan ons door te geven. Samen zoeken wij naar een passende oplossing. Het indienen van een klacht kan mondeling, telefonisch, of via de mail. Het streven is om elke klacht binnen een week af te handelen. 

U kunt uw klacht indienen via de klantenservice die bereikbaar is via 020 – 258 35 00 of via klachten@cordaanthuisdiensten.nl.